Vaikka poliittinen tilanne on globaalisti kaaoksessa, Suomessa näkyy ensimmäisiä merkkejä taantuman jälkeisestä elämästä. Rekrytoinnit ovat jonkun verran kasvaneet useilla sektoreilla, vaikka rakennusala antaakin odottaa itseään.
Taantuman jälkeen vahvasti viestintäpainotteinen ja pienten summien markkinointiviestinä on myos kasvamassa eli myös markkinointiin panostetaan enemmän kuin aikaisemmin. Nyt jaetaan tulevaisuuden markkinaosuuksia.
Viime vuoden leikkaukset tapahtumien järjestämisessä ovat vaihtuneet uusien tapahtumien suunnitteluksi. Nyt on hyvä hetki pitää kiinni taantuman aikana timantiksi puristuneen yrityksen voimavaroista ja kiittää kyydissä pysyneitä asiakkaita. Myös uusien saamisessa tapahtumat ovat loistava väline.
RC ryhmittymästä saa apua teidän tilanteen analysoimiseen palvelumuotoilun keinovalikoimalla asiakaspolkujen kehittämisestä työnantajamielikuvan rakentamiseen. Kun on aika panostaa markkinointiviestinnässä tai järjestää tapahtumia, autamme mielellämme teitä.