Ylen suositun TV-sarjan Luottomies hahmoihin perustuva elokuva Luottomies: All In saa jatkoa noin puolentoista vuoden kuluttua, kun elokuvan seuraava osa ilmestyy valkokankaille. Ensimmäinen elokuva oli menestys, keräten yli 320 000 katsojaa ja ollen 2020-luvun toiseksi katsotuin kotimainen elokuva. Jatko-osan yhtenä rahoittajana toimii jälleen Yleisradio, ja sitä kuvataan osittain ulkomailla. Elokuvan juoni paljastetaan yhteistyökumppaneille syksyllä 2024. Luottomies-sarja on saavuttanut poikkeuksellisen laajan kohderyhmän Ylellä ja Yle Areenassa. Sarja on erityisesti tunnettu toiminnallisesta huumoristaan, joka houkuttelee katsojia koululaisista eläkeläisiin. Elokuvan ensisijaisena kohderyhmänä ovat kuitenkin 35–44-vuotiaat miehet ja naiset, ja toisena 25–34-vuotiaat.
Yrityksille elokuva tarjoaa mahdollisuuden profiloitua kotimaisen elokuvakulttuurin tukijana. Kumppanit pääsevät hyödyntämään laajaa markkinointinäkyvyyttä ja elokuvan tarjoamia materiaaleja omassa viestinnässään. Kumppanit saavat myös käyttöönsä behind the scenes -materiaalia sekä julisteita, ja elokuvan näyttelijät ovat käytettävissä erilaisiin markkinointi- ja viestintätekoihin sopimuksen puitteissa.
Kiinnostuitko Luottomies-kumppanuudesta?
Älä jätä väliin ainutlaatuista tilaisuutta tukea kotimaista elokuvaa ja samalla kasvattaa yrityksesi näkyvyyttä Luottomiesten maailmassa. Ota yhteyttä ja varmista yrityksellesi paikka Luottomies-elokuvan kumppanina!
Viimeisimmät julkaisut
- Yhteenkuuluvuuden tunne on avain työntekijöiden pysyvyyteen
- Luottomies-elokuva tarjoaa brändeille paikan loistaa
- Ennätysmäärä elokuvantekijöitä sai Red Carpet –tunnustuksen
- Oodi kumppaneille elokuva- ja tapahtumatuotannoissa
- Arkista lainapuhetta ja lainojen yhdistämisen hyötyjä – Red Carpet ja Sortter yhteistyöhön