Olemme olleet monessa casessa mukana, jossa on rakennettu ajatusjohtajuutta suunnitelmallisesti ja pitkäjänteisesti. Ajatusjohtajuuden saavuttaminen kestää välillä useita vuosia ja on määrätietoista toimintaa.

Samaan aikaan moni yritys tuskastelee asian ympärillä. Johtajuutta halutaan hakea, mutta ei uskalleta sanoa varsinaisesti mitään. Jos vaikka kilpailija saisikin tietää kilpailuedusta tai joku potentiaalinen asiakas suuttuisikin mielipiteistä. Parempi pitää vain kynttilä vakan alla ja kertoa vain lähimmile kavereille.

Määrätietoinen ajatusjohtajuus on nykyisin muutakin kuin vain sisältömarkkinointia, mediaviestintää tai asiantuntijoiden kouluttamista. Toki kaikki keinot on hyvä ottaa käyttöön ja asiantuntijatkin on hyvä valmentaa sekä luoda verkostoa ympärille.

Se minkä varaan ajatusjohtajuus rakennetaan edellyttää syvällistä toimialaymmärrystä ,näkemystä asiakasarvon lähteistä sekä kykyä kiteyttää ja toistaa valittua ajatusjohtajuutta johdonmukaisesti.

Huolella mutta silti kustannustehokkaasti toteutettu pohjatyö luo tärkeän perustan. Kokemuksemme paras tulos saavutetaan, kun se viedään läpi tiiviinä yhteissuunnittelun sprinttinä toimeksiantajayrityksen tiimin kanssa.

Ota yhteyttä!

Näytä kategorian mukaan