Monella yrityksellä on juuri tällä hetkellä menossa jo seuraava muutosneuvottelukierros tänä vuonna, vaikka tunnelin päässä näkyisikin valoa. Budjetit, joita yritykset olivat vapauttamassa pidetään yrityksen sisällä talven haasteita varten. Samaan aikaa pitäisi kuitenkin panostaa tulevaisuuteen suunnittelemalla kevään tapahtumia, lanseeraamalla tuotteita tai rakentamalla muutosneuvotteluiden jälkeistä yrityskulttuuria
Palvelualojen pitää pystyä vastaamaan haasteeseen ja sitä meillä RC-ryhmittymän yrityksissä on myös mietitty. Miten autetaan ketterästi ja kustannustehokkaasti?
Kevyet videotuotannot olivat jo edellisen regression aikaan 2010 taitteessa ja koronan aikaan noususussa. Kun budjetit pienenevät, asiantuntijuus korostuu erityisesti sisällöissä. Aina ei tarvitse tehdä laajaa mainostuontantoa, jos kasvot ja sisältö löytyvät omasta organisaatiosta. Toki tuolloin palvelevan yrityksen pitää pystyä skaalaamaan myös tuotantokustannuksia laadun kärsimättä. Tässä auttaa Film & TV.
Skaalautuvat tapahtumat ovat oivallinen näkökulma tapahtumiin, jonka budjetit ovat vahvasti riippuvaisia halutuista kokonaisuuksista. Entäpä, jos tilat ovat skaalautuvia, tarjoilut ovat harkittuja ja esiintyjät voimaannuttavia ilman, että kukkaro kevenee liian paljon? Lisäksi oivallinen tapahtuma-alan yritys pitää kustannukset kurissa ja asiakas voi optioista valita juuri itselleen sopivan kokonaisuuden. RC Event auttaa sinua kustannustehokkaissa tapahtumissa.
Kevyt ja tarkasti kohdennettu markkinointiviestintä on avain näkymiseen pienellä budjetilla. Hyvän nousukauden aikana voi ostaa vaikkapa koko Etelä-Suomen mainospinnat ja saada laajan näkyvyyden. Kukkaroa kiristettäessä on hyvä valita nohevat ja toimivat sisällöt kohderyhmille. Kohderyhmää ja sisällön toimivuutta kohderyhmälle kannattaa tarkastella kriittisesti, jotta mediapanostukset tuottavat maksitulokset. Myös ansaittua mediaa ja tutkimuksia kannattaa hyödyntää sisällöissä. RC Design auttaa mielellään ketterässä markkinointiviestinnässä.
Organisaation kuuntelu on erityisen tärkeää, kun muutosneuvottelujen jälkeen lähtee luotsaamaan organisaation uuteen tuuleen. Erityisesti nuorille aikuisille muutosneuvottelut saattavat olla omalla kohdalla ensimmäiset ja olemme rakentaneet erityisesti GenZ-kuunteluun oman konseptin. Kuuntelun kautta rakennettu työntekijökokemuksen kehittäminen saattaa olla osalla organisaatioista tarpeen ja meiltä Designista löytyy myös siihen sopivan kevyitä toimintamalleja.